joi, 7 aprilie 2011

Obezitatea si Bucuresti

Nu stiu despre voi, dar pe mine ma enerveaza la culme persoanele obeze (sa nu le zic grase), ok bun deci asta'i scenariul, eu merg linistit cu castile pe urechi ascultand muzica preferata , pe un trotuar care e jumatate ocupat de masini parcate in paralel, asta imi cam permite spatiu de 1 metru intre magazine si masinile parcate, bun destul loc , dar ce se intampla?!? in fata mea apare o creatura enorma, de aproape pare o femeie , foarte bizar, bun imi continui drumul apoi ma loveste dilema, nu am loc sa trec de aceasta "femeie" , iar ea se pare ca nu incetineste, ce ma fac??? scaparea mea a aparut la fix! era un spatiu foarte "stramt" intre doua masini,am scapat la fix , dar in acelasi timp socat.

Acum lasand exagerarile la o parte nu am nimic cu persoanele care sunt obeze din cauza problemelor medicale sau pur si simplu pentru ca asa este structura lor biologica, persoanele care ma enerveaza sunt acele persoane care stau in McDonald's si Kfc 24/24 si au observat ca sunt enorme si nu fac nimic in privinta asta, genu ala de persoana ma face sa ma dau cu capul de pereti, si mai au si replici gen "Ah sunt grasa ce ma fac???" iti dau eu un sfat 2 , 3 . Primul ar fi sa nu mai mananci de la fast food , pentru simplul fapt ca e nesanatoasa si nu tine de foame , asta daca iti place sa te saturi pentru fix 30 de minute. Al doilea lucru ar fi sa , incepi o dieta, cu salate , fructe, paste si etc, e plin internetul de astfel de diete, totul este sa vrei. Al treilea si cel mai important zic eu, sa faceti miscare! Acasa, afara la sala, nu conteaza unde important e sa faceti miscare, efort sa transpirati si sa simtiti ca ardeti caloriile alea :). Cunosc tipe care la fel.. au o problema sa zicem micuta cu greutatea , dar spre deosebire de persoana mentionata mai sus,ele fac ceva in privinta asta, una din aceste tipe imi este o prietena foarte buna.

Nu sunt misogin, asta in caz ca ati observat ca am mentionat doar de tipe obeze, ma refer la ambele sexe, e doar faptul ca vad mai multe femei obeze decat barbati.

Va doresc o zi buna si aveti grija la trecerea de pietoni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu