joi, 7 aprilie 2011

Omul si Tutunul

Deci , la pariu cunoasteti sau aveti cunostinte care fumeaza, inainte de toate nu vreau sa par genul ala de om care vrea sa ajute populatia sa scape de fumat, fiecare are viata lui si fiecare face ce doreste cu viata lui si nimeni nu are dreptul sa impuna anumite lucruri altor persoane. Eu o sa imi spun anumite pareri despre fumat si da.. am fumat cam 3, 4 luni deci stiu despre ce e vorba, ca atare nu vorbesc din lipsa de cauza .

"Frate ai un foc?" , "Auzi, nu te supara ai sa imi dai si mie o tigara?" si exemplele pot continua, astfel de intrebari am tot primit in perioada cand fumam , am fumat foarte multe marci, Kent (surround,1,8) , Dunhill (Negru,rosu) , Marlboro gold etc.

"Frate, stii ce bine merge o tigara dupa cafeaua de dimineata? e crima omule!" Vreau sa stiu si eu ce e asa crima? acum ca privesc inapoi, singurul motiv pentru care fumam era faptul ca imi dadea o stare de chill, nu vreo placere iesita din comun sau eu stiu, am impresia ca unele persoane sunt atat de disperate si atat de dependente incat isi inchipuie o placere de pe alta lume atunci cand fumeaza, e gen.. desertul dupa cina.

Hmm.. concluzia la care am ajuns eu si e doar o parere personala este ca.. din moment ce investesc niste bani,sanatate si timp in ceva.. macar sa primesc o satisfactie reala.. nu una imaginara sa zic si un cliseu, stiti voi cand zicea Mama : "Mai bine iti iei un fruct o banana, o portocala, decat sa fumezi" zicea bine, prefer sa imi iau orice altceva de acei 10 lei si ceva, decat sa imi alimentez dependenta si sa imi deteriorez sanatate mult mai mult.

Ma rog, sper ca nu am jignit pe nimeni, nu asta a fost intentia mea, am vrut doar sa luminez niste lucruri care le gandesc de ceva vreme si sper sa nu fie cineva ofensat.

Numai bine fumatorilor si nefumatorilor ( da am spus fumatorilor prima oara , pentru cei care se simt ofensati :) )

3 comentarii:

  1. Cata dreptate ai , mai bine un fruct :)) se subintelege >:D< Ma bucur pentru post ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai un nefumator poate sa vorbeasca asa :)). Tu uiti insa de problema dependentei care, dupa ultimele cercetari, nu se refera (numai) la dependenta de nicotina, ci la simplul gest de a duce mana la gura. S-au facut niste experimente cu fumatori inraiti carora le duceau altii tigara la gura si ce crezi? In scurt timp au devenit foarte iritati si au spus ca e ca si cum n-ar fuma deloc daca nu isi duc ei singuri tigara la gura. Interesant, nu?

    Totul e despre dependenta, iar cine nu intelege asta, nu cred ca poate sa-i inteleaga nici pe fumatori :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum am zis am fumat 4 luni , fie ca e dependenta de nicotina fie ca e pur si simplu o obisnuinta tot e o prostie sa fumezi indiferent de studii si alte basini.

    RăspundețiȘtergere