vineri, 17 iunie 2011

Prostu si Telefonul

Deci dupa un antrenament reusit la mitropolie am fost la o plimbare, obisnuiesc sa fac asta dupa fiecare antrenament, merg ce merg cu castile pe urechi, pe la cismigiu, pe la universitate, pe la victoriei, dupa o iau spre casa, merg imi vad de treaba cu castile pe urechi si ajung la una din  trecerile de pietoni de la unirii bun dau sa ma grabesc ca pierdeam verdele si cum romanu e TARAN! , sper ca s-a vazut, erau cativa idioti care mergeau in rand si ocupau cam 80% din strada si apoi vine prostu de care este vorba, omu statea in portiunea aia in care mai era putin spatiu, si jongla cu telefonul, adica il arunca in sus se invartea de cateva ori, pac inapoi in mana, bun cum rahat trec? incerc sa ma strecor printre nesimtiti,dar ce sa vezi fix cand trec eu prostu incepe iar sa jongleze cu telefonu, bam am dat din lipsa de spatiu in mainile lui si telefonul fix pe jos a cazut, m-am uitat la el si i-am zis scuze, chiar daca era in totalitate vina lui ca statea ca coiu fiert in drum si facea si pe grozavu cu telefonu p***i.

Un comentariu: