duminică, 15 mai 2011

Turme de oras

Presupun ca stiti genu ala de oameni care merg cate 4,5 unul langa altul si ocupa strada si cand vrei sa treci pe langa o astfel de mini turma, niciunu nu se simte sa se dea la o parte sa poti sa treci si sa iti vezi de drum in continuare.

Ei bine pe mine m-au secat oamenii astia e plin Bucurestiul de specimene dastea si stii.. inteleg batranii sunt la capatul puterilor au dureri si e nasol ii ocolesc si dau prioritate cu respect la fel si parintilor cu prichindeii de mana sau carucioare,dar cand esti ca mine sau cu 3,4 ani mai mic ca mine, cand eu sunt in stare sa ma dau la o parte sa ma opresc sa ocolesc, tu de ce nu te simti? de ce esti un taran nesimtit?

Asa mi s-a intamplat acum cateva zile mergeam dupa un antrenament fain , am mers prin centru sa ma plimb si vad un grup de flacai, un mucos cu cercelu in urechea stanga si cu tigara in mana dreapta , cu el m-am intersectat si am incetinit nitel sa vad daca se simte, nimic! a ramas acolo si se uita in fata, vreau sa zic ca i-am dat un umar de aproape a facut o pirueta , pustiu avea si o fata de prostalau si cercelul si tigara nu ajutau de nicio culoare, nu m-am uitat inapoi nu mi-a pasat asa cum fac si ei, ma rog.. de fel incerc sa evit astfel de lucruri nu sunt ca ei,dar uneori mai intru in ei poate daca ne mai intalnim vreodata o sa ma tina minte si o sa se dea cum se cuvine sa pot sa trec.

Iti doresc o seara placuta cititorule :)

6 comentarii:

  1. Eu sunt pe conceptul: "Who said I give a fuck?"
    Ignoră-i...ţăranul tot ţăran rămâne.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar daca ii ignoram toti, nu o sa se schimbe niciodata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow ai si tu blog:D:D:D
    >:D< am sa citesc mai mult imediat ce termin cu GA
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Da am, e pus pe deviant si in semnatura :)) >:D< :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, cred că până şi ţăranii sunt mai politicoşi decât astfel de specimene.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna comparatia cu turma :))
    din pacate acelasi lucru e in toata lumea, nu doar in Romania...

    RăspundețiȘtergere