joi, 12 mai 2011

Dezamagire

Si fix atunci cand crezi ca se poate mai bine, fix atunci cand ai ceva pe inima, persoanele pe care le-ai ajutat cu atata suflet te lasa balta si atunci iti vine sa iei o bata si sa spargi tot ce iti iese in cale sa injuri de mama focului si sa te duci dracu singur, sa nu te mai intereseze de nimeni si nimic si daca te simti cititorule dati 2 3 palme din partea mea esti un nesimtit egoist! Voua sa va mearga bine, dar cand vine randu sa ajutati va cacati pe voi si ziceti "pai cum sa te ajut" exact asa cum te-am ajutat si eu adica cu suflet!

6 comentarii:

  1. Cum să ajuţi? Cel ami bine ajuţi ascultând...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat... Şi mai e partea cu "eu cu ce mă aleg", deşi tu i-ai ajutat de n ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu i-am ajutat, fara gandul asta in minte, nu prea imi pasa ce primesc atunci cand vreau sa ajut, ma astept doar sa fiu ajutat la randul meu cu aceeasi bunatate si sinceritate.

    RăspundețiȘtergere