vineri, 6 mai 2011

Timisoreana,Primavara,Tipe si Antrenamente

Tipele dragute cu priviri ascunse,cu talia de viespe si toate cele, ma simt bine e o zii insorita, ma antrenez cu tovarasii mei, aleargam in draci, nu ne pasa de nimic, decat de aceste momente perfecte, vad alte tipe dragute zambesc in sinea mea si ma gandesc totusi cum ar fi daca una din ele ar fii a mea,probabil, dar le las sa dispara dupa coltul luminat de soarele ce apune, le dau in uitare..continui sa alerg sa sar si sa aterizez, nu imi pasa , ele nu simt ce simt eu, putine persoane simt ce simt eu, putine persoane gusta aceasta libertate care.. spre deosebire de alte "libertati" chiar este libertate, uit de tot ce imi provoaca rau, zambesc fara oprire, ma simt bine si asta conteaza, viata-i faina.

Noapte buna.

2 comentarii: